Kata orang, lelaki ni makin tua makin menjadi. Baik perangai ataupun rupa, kami tak nafikan memang kaum Adam ni nampak lebih menarik apabila semakin meningkat usia.

 

Daripada ahli sukan kepada ikon fesyen, senarai yang akan REMAJA kongsikan ini diambil daripada sumber Bored Panda.

 

Sebahagian daripada “grandpas” yang tersenarai sebenarnya ada yang memulakan kerjaya modelling selepas berumur 45 tahun ke atas.

 

Sebagai contoh, Philippe Dumas yang berumur 60 tahun masih lagi mendapat kontrak peragaan. Wah, makan hati kita dengar. Korang yang masih muda tu pun belum tentu dapat peluang macam ni kan?

 

Dah la, tak payah kami nak cerita panjang-panjang lagi, korang mesti tazabarrr nak tengok kan? Kebanyakan lelaki yang disenaraikan mempunyai akaun Instagram mereka yang tersendiri. Klik pada sumber di setiap gambar dan korang boleh la stalk sampai puas ok?

 

Let’s check this out!

 

 

1.    Anthony Varrecchia, 53

 

anthony.varrecchia

 

2.    Eric Rutherford

 

mr.rutherford

 

3.    T.R. Pescod

 

trpescod

 

4.    Mark Reay, 57

 

 

5.    Philippe Dumas, 60

 

 

6.    Aiden Brady, 50

 

mr_aidenbrady

 

7.    Wang Deshun, 80

 

 

8.    Ron Jack Foley

 

to_ron_to

 

9.    Garrett Swann, 47

 

thegarrettswann

 

10.    Alessandro Manfredini, 48

 

 

11.    Brad W.

 

bradw

 

12.    Jeremy Lea

 

jeremylea6

 

13.    Guillermo Zapata

 

gzsur

 

14.    Bobby Dekeyser, 52

 

dedon GmbH

 

15.    Will Willitts

 

willhombre

 

16.    Andreas Von Tempelhoff

 

andreas von tempelhoff

 

17.    Andre Van noord, 51

 

nextmanagement

 

18.    Ben Desombre

 

bendesombre

 

19.    Nick Wooster, 56

 

nickwooster

 

20.    Jack Guy

 

jack guy

 

Okay, mana satu pilihan korang?